2014年6月18日星期三

我發現有個韓國男星好靚仔

叫李敏鎬


忍唔住係 Instagram upload 左張相去表達我對美男既果種讚嘆之情

(我平時最憎泡菜,不過依個堅係靚仔)

之後 Gordan whatsapp 我、叫我睇李敏鎬套劇

咁岩我同母親大人都係廳

我就問佢:有冇睇過果套 XXX?

佢:有~ 一早睇完啦~

我:個男主角好靚仔喎

佢:(不屑地)白痴!全韓國最靚仔係佢


跟住我就 send 左張李敏鎬 before & after 既對比圖去佢個 whatsapp

截稿依一刻仲未有任何回應

(佢剛剛做完家務、依家興致勃勃地睇緊韓劇)


沒有留言:

發佈留言